Nieuwe garage voor Stol

OUDEHASKE

,,In dit ruime pand kunnen we onze klanten compleet van dienst zijn. Van personenauto’s tot caravans en bedrijfswagens, we doen alles zelf.”

Historie

Van jongs af aan sleutelt eigenaar Marcel Stol aan auto’s. De start van zijn eigen bedrijf in het jaar 2011 in de schuur van zijn ouders aan de Jousterweg 243 was een logisch gevolg. ,,Alleen vond de gemeente dat toen niet zo’n goed idee”, vertelt Marcel. ,,Gelukkig kon ik een garage aan de andere kant van het dorp overnemen. Op het adres Jousterweg 56A heb ik tot een paar weken geleden met veel plezier mijn bedrijf verder uitgebouwd.”

De klantenkring nam toe en het bedrijf groeide uit zijn jasje. Verbouwen was een optie. Maar toen de mogelijkheid zich voordeed om de garage in het pand aan de Appelhôf 6 voort te zetten, bleek dat een beter idee te zijn. Na weken hard werken was de verhuizing een feit en kon op vrijdagmiddag 13 april de feestelijke opening plaatsvinden.

Compleet onderhoud voor alle automerken

Het resultaat mag er zijn. De ruime, fris ogende garage is voorzien van moderne apparatuur. Een personenauto en een camper zijn met een brug omhoog gebracht. Marcel: ,,Dit pand heeft een mooie hoogte. We hebben geïnvesteerd in meerdere bruggen voor zwaardere voertuigen waardoor klanten voor wat betreft hun aanhangers, campers, caravans en bedrijfsauto’s ook op een vlotte service kunnen rekenen. Wij blijven de allround garage voor alle automerken met de service die onze klanten van ons gewend zijn. Voor APK, een reparatie, onderhoud, het oplossen van een elektronische storing of professionele bandenservice, kunnen de mensen prima bij ons terecht. Aircoservice is zelfs een specialiteit van ons.”

Vertrouwen van de klanten

Marcel Stol: ,,Ik doe niet aan lokkertjes. Ik repareer auto’s voor een goede prijs. De klanten weten bij ons waar ze aan toe zijn. Dat hoort ook zo, vind ik. Vertrouwen, daar gaat het om. De omgang met mensen vind ik een van de mooiste kanten van mijn vak. Wij zijn een echte dorpsgarage en mond-tot-mondreclame is voor mij belangrijk. Ik denk dat 90% van mijn klanten mij op die manier heeft gevonden. En wanneer je goed je werk doet, tegen een normale prijs, dan weten ze je altijd weer te vinden.”