Doppio Espresso genomineerd voor GfK Out-of- Home Formule Award

Joure

Doppio Espresso is genomineerd voor de GfK Out-of- Home Formule Awards 2016. Dé awards die de gastwaardering over kwaliteit, beleving en gastvrijheid weerspiegelen.

Doppio Espresso is genomineerd in de categorie Coffee en Lunch. Vorig jaar werd Doppio Espresso nog tweede in de categorie Shopperhoreca. De espressobarketen deelt het strijdtoneel dit jaar met Delifrance en Subway. De genomineerde organisaties worden beoordeeld op beleving, gastvrijheid, prijs en kwaliteit. Daarnaast is loyaliteit ook één van de factoren die beoordeeld zal worden in het GfK consumentenonderzoek. Eigenaren Peter van Eijl en Jonathan Teoh zijn enorm blij met deze nominatie: ,,Dat we voor deze toonaangevende prijs genomineerd zijn, is voor ons een teken dat we als bedrijf en team op de goede weg zijn en een enorme motivatie.'' De GfK Out-of- Home Formule Awards is een initiatief van GfK Nederland en Out-of- Home-Shops, waarbij op basis van een grootschalig onderzoek onder recente gasten van meer dan 70 foodservice organisaties waardering over horeca faciliteiten in beeld wordt gebracht. De best scorende organisaties in vier kanalen ontvangen de felbegeerde beker en mogen zich dit jaar Beste Horeca- formule Nederland noemen. Tijdens een roadshow zal GfK op 7 september alle winnaars bezoeken om de befaamde beker met bloemen uit te rijken.

Auteur

Brenda van Olphen